نسخه آزمایشی

موقعیت شما:

مطالب

فراخوان شناسایی فعالان نشر و اطلاع‌رسانی کتاب دفاع مقدس

بنا بر اعلام دبیرخانه شانزدهمین دوره «جایزه کتاب سال دفاع مقدس»، از آنجا که بیست و یکمین گروه از جایزه کتاب سال دفاع مقدس، به انتخاب «فعال برگزیده نشر و اطلاع‌رسانی» اختصاص دارد این جایزه بنا  دارد در میان فعالان و کارشناسان شاغل در موضوعات مرتبط با کتاب دفاع مقدس از حداکثر سه نفر به عنوان کارشناس فعال و شاخص، تقدیر به عمل آورد. این کارشناسان از میان «ناشران»، «کارشناسان دفاتر تولید کتاب»، «خبرنگاران کتاب» و «کتابداران» انتخاب خواهند شد.

 مطابق مقررات جایزه و از طریق این فراخوان، از کسانی که طی سال‌های 1390، 1391 و 1392 در حوزه نشر و اطلاع‌رسانی کتاب دفاع مقدس فعالیت داشته‌اند دعوت می‌شود با مراجعه به وب‌سایت رسمی جایزه، فرم خاص این گروه را دانلود کرده و پس از پر کردن و ارسال آن به رایانامه جایزه، در آن شرکت نمایند.

مهلت ارسال اطلاعات، یک هفته از اعلام دبیرخانه تا 20 دی ماه سال جاری است و این مهلت، به سبب نزدیکی به ایام برگزاری مراسم پایانی، به هیچ‌وجه قابل تمدید نخواهد بود.

نشانی وب‌سایت جایزه www.nashraward.ir و رایانامه (ایمیل) اختصاصی برای ارسال اطلاعات از این آدرس ایمیل در مقابل روبوت های اسپمر محافظت می شود. جهت مشاهده آن باید جاوااسکریپت فعال باشد. است.

اطلاعات تکمیلی دبیرخانه جایزه: بنا بر تقاضای کسانی که این فراخوان دیر به دست آنها رسیده است، آخرین مهلت ارسال اطلاعات 22 دی ماه تعیین می شود.

دانلود
Download this file (Resume - [Your Name].xls)Resume - [Your Name].xls[فرم رزومه فعالان نشر و اطلاع‌رسانی - لطفا در همین فرمت اکسل 2003 اطلاعات ارسال شود]84 kB2015-01-08

درباره نشرآورد

سامانه نشرآورد ـ nashraward ـ  پایگاه اطلاع‌رسانی جایزه کتاب سال دفاع مقدس است و به تناسب نامی که دارد، بناست:

   ـ ـ گزارشی از نشر کتاب‌های آوردگاهی ـ دفاع مقدس ـ را ارائه دهد.

   ـ ـ آورده نشر ملی را در این حوزه موضوعی منعکس کند.

   ـ ـ زمینه رقابت و آورد ناشران و پدید آورندگان آثار را فراهم سازد.

   ـ ـ نتیجه داوری و جایزه ـ award ـ اختصاص یافته به آثار برگزیده را گزارش نماید.

بازگشت به بالا